Telefonul de la Carrefour…

carrefour lotus center romaniaScriam că cei de la Carrefour îşi bat joc de proprii clienţi, cei care le calcă pragul zilnic, în Lotus Center. Au redus la jumătate casele de marcat, astfel încât, indiferent în ce zi şi la ce oră cumperi de la Carrefour, inevitabil trebuie să stai la coadă.

Am depus şi o reclamaţie, în care mi-am exprimat nemulţumirea, ca un client care ajunge săptămânal pe la Carrefour Lotus. Poate şi de mai multe ori pe săptămână.

Iată însă că cei de la Carrefour mi-au făcut o surpriză. O duduie m-a sunat ieri ca să-mi prezinte scuzele Carrefour pentru situaţia în care m-au pus. Mai mult, mi s-a promis că nu se va mai întâmpla şi că vor lua toate măsurile pentru a-şi pune promisiunea în practică. Şi-au justificat deficienţele prin perioada de concedii…

telefon CARREFOURDincolo de această justificare care nu stă în picioare, mai ales când vorbim de un gigant ca şi Carrefour (vorba aia, au redus casele la JUMĂTATE), m-a impresionat gestul lor şi sper că nu va rămâne doar un simplu gest de curtoazie…

Carrefour te pune la coada

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *