
„Abia acum încep sa învăţ cum trebuie să mă comport pentru a deveni „politician”, cum trebuie să „aspir” voturi şi ce strategii trebuie să abordez”, a spus Vuscan, făcând referire la campania lui Ioan Mang, care, pentru a-i răsplăti pe cei ce îi răspund la un sondaj, organizează o tombolă cu premii, inclusiv un aspirator…
Prin acest gest, Vuşcan ia în derâdere stilul în care politicenii încearcă să fie convingători cu găleţi – „foarte eficiente în campania electorală din 2008”, ulei, zahăr, mici şi bere. Horea Vuşcan spune că lansează şi el un sondaj pe propriul blog. Vor fi două întrebări – „Cât valorează votul dumneavoastră?”; „De unde credeţi că actualii politicieni au bani de banere (3-5.000 euro bucata), fluturaşi, spoturi TV şi radio (zeci de mii/campanie), publicitate în presa scrisă ori pomeni electorale?” – iar răspunsurile pe care le consideră Vuşcan ca fiind cele mai bune vor fi răsplătite cu premiile pomenite mai sus.
VREA UN BLOGGER PENTRU ALEGERILE LOCALE
Horea Vuşcan şi-a făcut publicitate succesului pe care l-ar avea pe Facebook, arătând că site-ul www.facebrands.ro, ce monitorizează brandurile româneşti pe cunoscuta reţea de socializare, îl clasează pe poziţia a noua, la capitolul politic, între Tăriceanu şi Geoană. Liderul Mişcării Verzilor, Remus Cernea, e primul în acelaşi top. Vuşcan a lansat şi o invitaţie către toţi bloggerii interesaţi în a-l cunoaşte, pentru duminică, 26 iunie, ora 17:00, în Fashion Cafe, de pe strada Vasile Alecsandri. „Verdele” îi provoacă pe bloggerii orădeni să-şi desemneze o persoană care să candideze pe listele Mişcării Verzilor, la CL Oradea.