Din păcate, atunci când îţi cumperi o maşină cu ştaif nu te întreabă nimeni cum ai de gând s-o foloseşti. Ăia de la BMW nu-i întreabă pe clienţi dacă o să parcheze ca nişte cocalari sau dacă o să-i bliţeze/claxoneze/sperie/bruscheze pe partenerii de trafic, fără vreun motiv serios.
Din păcate, în Oradea marca BMW a cam ajuns simbolul şmecheriei de prost gust. Iar dovada acestui arhietip în devenire o putem găsi zilnic, prin oraş.
Fotografia de alături e doar un exemplu. Un exemplu negativ pentru actuala şi viitoarea societate românească. E, de fapt, un simptom al bolii care tinde să se cronicizeze. Boala se cheamă batjocură: batjocură faţă de concetăţeni, faţă de reguli, faţă de mediul înconjurător. Şi lista ar putea continua.
Inutil să mai spun că în parcarea subterană de la Lotus la acea oră erau o sumedenie de locuri de parcare libere. Dar cocalarul nostru a ales să-şi lase BMW-ul exact acolo unde n-avea voie. Cred că singurul motiv pentru care nu a intrat în Zara cu BMW-ul e că, pur şi simplu, nu avea cum. Pentru că altfel sunt convins că ajuns, prin absurd, cu bolidul în magazin, nici n-ar fi oprit motorul…