Orădenii care circulă cu OTL știu deja că vânzătoarele de la chioșcurile de bilete le dă, la pachet cu biletul sau abonamentul solicitat, și un pliant-reclamă. Mall-ul Oradea Shopping City (OSC) este beneficiarul serviciilor OTL. Presupun că în baza unui contract de reclamă…
Pliantul oferit de angajații OTL călătorilor face publicitate unei oferte la Cinema Cortina Digiplex – găzduit de complexul comercial Oradea Shopping City (OSC). Surpriză: pe verso apare logo-ul OTL, iar călătorul e informat despre cursa OTL ce duce la mall-ul de pe Calea Aradului. Ni se arată traseul liniei 26, sub sloganul ”Oriunde, Oricând, Doar cu Noi!!!”.
Trebuie să recunosc că acest tip de publicitate la care a recurs Oradea Shopping City este destul de ingenios. Prin ”blat-ul” cu OTL ni se aduce aminte de mall și cum putem ajunge acolo. Însă, având în vedere pustietatea din OSC, n-ar fi rău dacă orădeanul ar fi informat nu numai UNDE este Oradea Shopping City, ci și DE CE SĂ VIZITEZE Oradea Shopping City.
Poate că într-un final realizează și cei de la OSC că reclama e sufletul comerțului și că fără promoții adevărate impresionanta clădire Oradea Shopping City va rămâne o citadelă pustie.