Cum se autopromovează azi Britney?

De ceva vreme Britney Spears îi ameninţă pe toţi cei care o urmăresc pe Twitter – printre care, recunosc, mă aflu şi eu – că-şi lansează noul videoclip. Bine-nţeles, titlul acestei producţii e unul care se vrea cât mai stimulant: „Hold It Against Me”. Atitudinea de „căţea” pe care şi-o promovează Britney de o bună bucată de vreme încoace nu trebuie să mai mire pe nimeni.

Dimpotrivă, eu cred că şi-a creat fani destul şi-n rândul bărbaţilor. Chiar dacă unii nu vor s-o recunoască.

În fine, ce m-a surprins cu adevărat e felul în care Britney îşi face reclamă la o singură (1) melodie! Din linkul pe care şi l-a pus pe Twitter suntem direcţionaţi spre YouTube, unde ne „sparge” cu aşa-numitele „teasers”. Adică reclame peste reclame la propriul videoclip, ce va să vină. Aşadar, dintr-un singur videoclip, în anul de graţie 2011 Britney Spears face un hiper-eveniment, de parcă ar lansa un film. Să vedem cât succes va avea.

Alăturat, am inserat ultimul „teaser”, cu numărul 13, în care Britney îşi promovează la greu imaginea de „bitchy”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *